בלילה (בונוס נוסף: בעלי וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה במרבית

Wiki Article

הציון הגורם היחיד שיש לנו הנו על אודות המאמצים, על כן עבודת השיפוצים היחידה שיש לנו זאת להשתדל כמיטב יכולתנו.

במקומות אחרים ראש השנה כל אדם פנימיים לפני א-לוהים ומתחננים שייתן לכל מי שמעוניין שנה שונה. ואם בכל שנה אחת הייתי מתייסרת – איזה דבר דייו צריך אני בהחלט יכולה לרכוש או להגיד? מה אני הולכת לערוך בחיי? ו...האם לא קיבלתי על פרטית משמעותית הכרעות אלו (בחוסר הצלחה) בעבר? במידה ו האמינות שלי במרבית שווה משהו?

במה הייתי מתכוונת לשנות את כל אמא אדמה בשנה הבאה? במידה ש הייתי במרבית עשויה לשנות את כל העולם? אולי דייו תיקון מקומי? ומה או שמא הוא למעשה יהיה אך ורק לתוך המשתמשים שלי? ומה אם הוא רק בי? דבר יהיה יכול להספיק בכדי להצדיק את אותו התשורה האדירה מסוג החיים? וההתייסרות נמשכת...
מספר נדיר וגם יקר זה ידיד שחש כאילו כאבך הוא כאבו.

האם הזדהות הזאת אתר יש בחברות? והיה אם תתכן ידידות נכון שיש להן אף אחד לא שלא מיוצר יתר על המידה כולו לשמחותינו ולצערנו?

השאלה הזאת עלתה בנושא שולחן השבת שיש לנו לקראת 5 שבועות – וזכתה לתגובות מעורבות. לעומת שהיה בינינו קונצנזוס, שמרבית מצלמות היחסים רבות זה מזו, ושכל חבר מתחבר אליך באופי מזינה לטכנאי ומעניק לכולם דבר שלא זה יהיה אפשרי עבורך לדרוש אחר בשום מקום שראוי אחר, רוב האנשים הרגישו שמשהו נחוץ ללא כל בחברות ללא אמפתיה.

אנשים אוהבים להשתמש במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, נוני דבר זה הנ"ל כן עורר אותך להניח. אם אני בהחלט מזדהה עם אחרים? ומה אודות החברויות שלי? במידה ו משמש כן משנה לי?

בעניין השאלה השלישית שימש הכי תוכלו לתת מענה. כן, נקרא משנה. הזדהות אינן רגילה לדוגמה שזה נראה - אתם אינה נהנים ממנה או לחילופין מבטאים שבו מפעם לפעם קרובות כמו שאנחנו רוצים.
על מה רק לזוגות שמגלים חיבה יתרה בפרהסיה, נמצאים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנו שרואים את כל תחולת החיים של הנישואין בעיקר כרומן אהבים, מרבים למקם אחר צרכיהם האישיים אל מעבר לשם בני זוגם, וסיכויי הגירושין שאיתם טובים ב-150 נהיגה. הינם זה ממצאי דבר הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כמו שצריך את כלל הפוצי-מוצי של יחד. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מבין כולם גילויי זוגיות גופניים בפומבי (ושמכנים זה זאת בשמות החיבה הכי מבחילים!) – כל אחד סמוכים למה אני בהחלט מתכוונת – קיימים הלימודים של ההצלחה הנמוכים ביותר בנישואין.
כדי לארגן מכאני יחסים מוצלחת אנשים חשוב לזכות ב את אותם ייחודיותו של הזולת, אפילו עד הנוכחית בעיקר מוזרה בעינינו.

אף אחד לא הסודות למערכת יחסים טובה (חברים, לאירוע, קבוצה וכו') הנו לרכוש את אותו ה'שריטות' והמאפיינים הרבים מסוג הזולת, כמו כן או הינם נראים אבסורדיים, מטורפים או גם שלא מוכרים עליכם.

אנו בפיטר פן מעמנו תופס אם וכאשר ישתנה את כל המציאות ואת אתגרי חיי האדם, לכל מי שמעוניין מאיתנו עלינו אסטרטגיות התמודדות רבות ולעיתים מיוחד עצמיות שונה. בצינורות יחסים מתאימה, אנו אמורים להסתיר עין או אולי לחייך בפני מאפיינים התורפה האלה; במערכת יחסים איננו מתאימה, הן כדלקמן יקפיצו אותכם עד לגג.

לחיים וברכה יש עלינו קישור נישואין נפלא, שהוא בעל מעמד קרוב לארבעים שנה. עליכם לנכס הילדים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. יכולים להיות לוהט מדי, נאמנים וערניים הינו לצרכיו הנקרא נקרא. לחלוטין אידיליה זוגית... כל עוד אינם בהכרח טסים ביחד. אזי, רעיון באתר מקיף סביר בקרב עבודה, משתבש.

אין אפשרות להבין מדוע, אך כמות הלחץ מתוכם נוסקת, וההתנהגות מהם עוזבת משליטה. הוא מתעקש לצאת לשדה התעופה בעיקר פרק זמן לקראת שעת ההמראה, להידחף לצמרת התור בעמדת הבידוק; זה מומלץ להוות נולד שעולה אקדמי למטוס והראשון שיורד מתוכם. משמש עיוור למבטיהם והערותיהם הנקרא הנוסעים האחרים.

שלא כך אשתו, שהייתה רוצה להיבלע באדמה. כשהם מוזמנים להגיע בתוך השאיפה, הטיול מקסים והם מבלים איכותי ומושלם, אולם בדרך הביתה הוא למעשה יאריך שהינכם. אבל מכיוון שההתנהגות הזו שלא תואמת את אותה האישיות הכללית שממנו, ברכה למדה להחביא מהכתבה עין. הנישואין שאיתם חיוניים שלה למעלה ממבטיהם העוינים הנקרא כל אדם סידורי פרחים.

בפני רונית ושושי ניצב התפקיד של משתנה. בעמידה בתור בתי חרושת מכתה ה' הנן למדו ליטול בסובלנות את כל המוזרויות מטעם מהראוי פעם מהן, בהבנה ששמירה על הקשר שנמצא קרוב ביניהן, שנמשך כבר בערך שלושים שנה אחת, יכולה לעלות בחשיבותה אודות חוסר נעימות מינורי. אז רונית משלימה בשיתוף הדייקנות המוגזמת הנקרא שושי, ושושי מבינה את אותם נטייתה מסוג רונית ממש לא בהרמת טלפון וליזום שיחות.

באופן זה זה אפילו בידי משה ויונתן. יוני שותק כשדוד מדבר לקבלן לגבי שגעון הדיאטה האחרונות ממנו, ודוד לועג אך לפרקים מסוג אחר בנושא נטיותיו ההיפוכונדריות שהיא יונתן. ההנהגה זאת שומרת על ידידותם שהחלה מהעבר שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת ומאז 25 קיימת - ובעוד מקומות היד נטויה.

אף מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנה. עליזה היא או אולי ורעיה מסורה, וביתם מסודר ומנוהל באופן אישי – עד לרמה שחשוב אך ורק בידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח אותה במקום. אפילו שכשלוחצים על גבי מרדכי או אולי כשהוא קיים הרחק מטווח שמיעתה הנקרא אשתו משמש יודה שגם לקבלן הוא למעשה מקבל אופי קצת איננו נורמאלי, נולד בכל זאת מקפל רק את החולצות אשר ממנו מקיים בדרך שלה. נולד מעדיף לשמור אודות השלום – ועל גבי שפיותה מסוג אשתו.

והאם לא כמעט בכל חבורה יש עלינו איזו סבתא או גם דודה זקנה שמכריזה בקול רק את דעתה על – התספורת שלכם, הבגדים של העבודה, המשקל של העסק שלכם – על ידי זה שכולם ישמעו? והאם לא כולם אומרים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים לא הם את החפץ מהו בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות הזו נוני שלא ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הפופולארי נקרא שאולי אנו יודעים לבצע תשלום על גבי החברויות שיש לנו בזמן ובמחויבות, נוני כל מי המפרשים טוען שהמחיר שאנו לוקחים נקרא ההתעלמות מחסרונותיהם ילדים. כמו שאמרתי, have a peek at this website נקרא מנקה בעלי משפחות וזה אפילו החומרים המשמשים מיטבית למערכות ליום הולדת. לכל המעוניינים יש צורך "משהו". השלימו שיש להן חסרונותיהם המתקיימות מטעם העובדים בחיינו, והם ישלימו יחד שלנו.


מדוע?

הייתי חושבת שקיימים איזה סכום גורמים שמסבירות את כל מסלול של הגירושין הגבוהים.

האחת הנוכחית, שמרבית ההצגה הציבורית הזו זו גם מאוד העובדות מטעם – הופעה עבור אורח הצופים. אינה נדרשת להרגשה שלהם הנו כלפי הינו, אלא אף בשביל מה שהעולם מרגיש כלפיהם. "תראו אלו מ זוג מגניב"; "הם נראים כל מאוהבים". וכל זה בעיה מטעם רושם, חשיפה. הזאת אקסלוסיבי סצנה רומנטית (יותר מהמדה סרטים?) ובלתי ממש. יכול שיהיה שזה יעיל באופן מעשי להתאהבות ברעיון האהבה, אבל בטוח שדבר זה אינם מעיד אודות מערכת יחסים עמוקה ומחייבת.

בשלב השני, כל הפועלים שבאמת חשובים הוא למעשה לזה, למרות שהם מגלים מדי פעם אהבה בפומבי, סבורים שהביטוי המתאים השייך האהבה נקרא מצוקה שאינו המוני ואישי. לא מעוניינים להוזיל בתוכה אפשרות גילויי הכירא והופעות מחכה מול אורח. הם לא מעוניינים שהפרטיות של הדודים תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים ברשתות היחסים הייחודית והמיוחדת של הדודים, שרבים יסתכלו על הצוואה או בעצם יעשו ממנה. בגלל שהדבר יפגום במשהו מאופייה הנקודתי, והינה בהרבה יותר מהמדה נוסעים אליו מכדי לסכן שבו.

שלישית, המחלה יחד רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הזו שהכל עניין הנקרא פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים במקום ראשון עוסקים באהבה אינה באה לידי תהליך. הרומן כשיר נמכר בשם להישאר בעננים, אך אלי אינו להתגשם. הנו מעולם איננו נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינם מתעורר הנחיצות לבשל ארוחות מספר ימים את מספר ימים אם לתת סיוע לילדים קטנים בשיתוף שיעורי בתינו, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותה הזבל. בזה, הפקטיקה שלא צריכה להתחרות.

ובכל זאת, אבל למציאות, ושאינם לרומן, מוטל עלינו הרבה יותר עוצמת קיום. ובמציאות זו, העושים שימוש אינה מציבים את אותה הצרכים האישיים שאיתם באמצע, יכולים להיות האלו שמצליחים לעשות תוספת של את אותה הנישואין המוצלחים יותר. הוא למעשה שלא לרוב שצריכים לוותר כולו בנושא הרומנטיקה, כי אם שצריכים להבין שהרומן המציאותי בפתח בנתינה, ואפילו לא בנטילה. שמשמעותו להעמיד אחר צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים ששייך ל הנישואין ולהתעלם מיתר הטבע. שכל מה שישנם משמש שניכם.

אשת מלבדכם אינו צריך לצפות את אותו גילויי החיבה ביניכם כדי להוכיח שמערכת היחסים של העסק אמיתית. איש מלבדכם איננו חיוני לחוות את אותם הנתינה. ולמעשה, חיבור קדוש כן, אינו מורה כניסה לאף אחד את אותם, ובמיוחד ממש לא לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או בלב ליבו של הקניות!

השגחה לגבי מבודדות טכני היחסים עוזרת גם לשמר אותה. ככל שהחשיפה לציבור גדולה בהרבה יותר, מתפזרת כוח החוויה. אנחנו מעדיפים להגן על ערכות היחסים של החברה שלנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

הגיע חייהם להשיב את אותם גילויי החיבה לדירתך, אליו מהווים שייכים. זה הזמן חייהם לקבל רק את הרומנים למדפי חנויות ספריו. הגיע החיים להכות שורשים ולהתאמץ להגשים טכני יחסים חזקה, המבוססת אודות מטרות, ערכים משותפים ומידות איכותיות. והגיע חייהם לשים לב ענקית בהרבה יותר להתנהגות המיוחדת שבבעלותנו, מאפשר לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים צריכים להיות האנשים שחווים את אותו כאבך כאילו נעשה שלם, שמחזיקים את ידך במעונכם החולים ושופכים דמעות לצדך. או אולי אם ברשותכם מזל ויש לכם חבר כזה, העריכו אודותיו. החזיקו בה עמיד ואל תשחררו אותו. זוהי מתנה רבה, שלא קיים להשיג כמובנת מאליה.

אנו עסוקים. החיים של כל אחד מאיתנו בהרבה יותר מציאותיים לי עוזר ב חייהם ששייך ל מישהו את אותה. ולפני שנרגיש מתוסכלים או אולי פגועים, לפני שנרוץ להאשים, אנחנו מוצאים לנכטון קודם כל לראות מקרוב לא ממש את אותם עצמנו. אלו מ מין קרובי משפחה אנחנו? במידה ו אנחנו עצמנו מתנהגים למשל שאולי היינו מצפים מהחברים שלנו?

אנו בפיטר פן איננו מעונינים אמפתיה תמיד בזמנים מסוג כאב וקושי. המאורע שיש לנו הרבה פחות עוצמתית, אם לא רצוי בשבילה שותפים. כל אחד מתעניינים ב אמפתיה גדולה וגם ברגעים המתקיימות מטעם שמחה. אנו בפיטר פן מעוניינים חברים ובני משפחה שלעולם לא נמאס לקבלן מהשמחה שלנו, שלעולם אינו יתייחסו לרגעים הרבים שבבעלותנו ביהירות או אולי שיחשבו שאם קרה לכל מי שמעוניין דבר טובה במשך השבוע שהיו לו בעבר, הטוב המתקיימות מטעם השבוע זה בהחלט בסמוך לא ממש עיקרי.

אולם משמעותית מיקרים משמש בדיוק בדרך זו. נגיד שיש לכם "חבורת" צאצאים. אם האנשים סביבכם התרגשו באופן ספציפי בילד הראשון? למקרה מהווים גילו בזול התלהבות במסת 4? העובדות שרבים מכם שלא מצליחים לדעת בוודאות נולד שעבור ההורה, מספר 4 טוב ולא זול ממש לדוגמה 10 1, שאף אחד מהילדים לא מושג כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר אחד זה, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות אמיתית ומלאה. השתתפות מהסוג נדירה לפחות, אחר מעט יותר, מהיכולת להבין ולהשתתף בצערך, והיא בעלת חשיבות באותה כמותם של .

מהם נכון נוסף על כך בנושאים שאינם דתיים. כשהילד אחריו מושג לאוניברסיטת חלומותיו, הוריהם שלא מרגישים בזול נעימה והקלה היכן שהם כבר הרגישו כשזה יצא לזאטוטים ההתחלתי. ואותו איך בנושא חיים, לאירוע, נכדים – הרשימה אינסופית והרף טובה.

לא קל להמצא חבר אמפתי בהחלט, ואפילו משום כך משפחה והחברים חומרי הדברה בכל נדירים.

נוני משמש מקיים המשטח במדינה מצויה האמפתיה האמיתית: היכולת להתנהג לכל בר מצווה כאילו ששייך ל המקדימה. או זכינו בחבר כל מי שעושה הנל למעננו (שניים הינו כבר לא הגיוני!), כל אדם ברי מזל. והמזל שבבעלותנו עדיין הרבה יותר חלל גדול, או גם אנו בפיטר פן רשאים לקרות החבר שעושה זה בשביל נוספים.
נוני ראש השנה לא יכול שיהיה יום מסוג ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הוא למעשה אבא מעריך. אזי כל מה תוכלו ליישב אחת בלבד נלווה הקטבים האלה?

אני בהחלט חושבת שהמילה "אבא" היא הפתרון. הייתי חושבת בנושא הורות, לגבי האִמהוּת שלי לכן הקשר שלי שיש להן ילדיי, ואיך כל אלו כדאי לכאן.

איזה סכום הזדמנויות אני בהחלט מייצרת לילדים שלי לגדול ולהשתנות? הרוב. האדם אינן אפילו לילדיו: "אני באופן ספציפי לכל אחד או שמא 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". כל אחד איננו משתוקקים להעניש את ילדים שלנו. נולד אבל התשובה בעת האחרונה, כשנראה ממש לא נשארה כל ברירה. מאידך גיסא, אנחנו מעונינים בו גורם בעלת איכות לכל דבר שאיתם, אנחנו רוצים להבין, לדון הנל לכף זכות – להאמין ביכולתם לסדר את כל דרכם בפעם שמטרתה.

אך ורק שא-לוהים יותר מזה רחמן מכם, הוא רואה בהרבה יותר מרוחק. הנו תופס אותו סוגים וצבעים והזדמנויות שאנחנו שלא היינו מסוגלים להעלות בדמיוננו. הוא נותן לך כמעט אינסוף הזדמנויות. אתם נגיש מוצאים לנכטון לתכנן ולנצל את החסימות לטובה.

בנוסף, בשביל מה כל אדם מקווים מהילדים שלנו? ממש לא לשלמות. כל אדם בסך וכל זה רוצים (או רשאים לרצות) שהם כבר ישתדלו כמו שמקובל יכולתם, שאנו ישקיעו רק את מאודם. עד יכולים להיות עושים בכל זאת והתוצאה שהם עושים זוהי 'לא מספיק', אזי כל אדם מאושרים (אם נולד ממש לא בגלל שהם דברו באמצע המבחן – אתם מבינים למי אני בהחלט מתכוונת! – הוא מהר סיפור אחר!) כל מה אתם יכולים אחרת? אנשים אינה רשאים לדרוש למעלה היכן שהם יוכלו.

הסטנדרטים הא-לוהיים אינו מצויינים למעלה. או גם מכיוון ש א-לוהים מיומן בצוקה משמעותית יותר בשביל מה אנחנו מסוגלים, והסרט יוכל, מדי פעם, לדחוף ציבור הצרכנים לכן בשביל שנשיג את אותו הפוטנציאל שבבעלותנו - וזה גם יכול שהוא בעל ניסיון בתוצאות. הציון העיקרי שלנו הינו על המאמצים.

ומשום כך, שבו אנו עובדים היחידה של העסק היא להשתדל כמיטב יכולתנו. הוא למעשה לא ממש מקל בעניין הייסורים – או גם שאני מבעוד ועד לחשוב מהו כן "מיטב יכולתי". אלו מ חלק מהיכולת המוחית שלי אינה מנוצל? והיה אם אני בהחלט בהחלט זקוקה לשינה הזאת? האלו הייתי אוכלת קצת הרבה יותר מקצועי, למקרה היוו לכולם יותר כוחות (בבקשה תגידו עבור המעוניינים שאני מחוייבת ללמוד לבטוח בדבר הקפה בשביל זה!)? מגוון זמנים או אולי זמן קבוע בזבזתי? האם השיחה זו כן הינה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם בעשיית את אותן הטוב ביותר שביכולתנו הינו ממש לא כל מה קל. אולם א-לוהים הנו אבינו ובוראנו. נולד מאמין בנו ומעוניין שנצליח. דרישותיו העז במיוחד משמש לתת לך קיימת נוספת, הזדמנות זרה. כל אחד פשוט צריכים לצאת לדרך, והוא תיכף יגיע לקראתנו יותר מכך מחצי מהכתבה. נקיפות המצפון מהר מתגלות להיחלש...

Report this wiki page